KURUMSAL

DEĞERLERİMİZ

Vizyonumuz

Her kıtada teknoloji odaklı lojistik çözümleri sunarak müşterilerimizin ana lojistik ortağı olmak ve şirketimizi global arenada büyütmek.

Misyonumuz

Taşımacılık hizmetlerimizin kalitesini her daim artırarak ve teknoloji yatırımları çerçevesinde devamlı büyüyerek müşterilerimize yenilikçi ve kişiye özel lojistik çözümleri sunmak ve lojistik bütçelerini en düşük seviyede tutmak.

Batı, Kaptan Caner Aydın tarafından küresel taşımacılık hizmetleri sunma ve globalleşen dünyada lojistiğin her alanında kaliteyi ve mükemmelliği sağlayarak müşterilerimizin beklentilerini aşan bir servis sağlama misyonu ile 1992 yılında İstanbul’da kurulmuştur.

Küresel yenilikleri takip ederek müşterilerimizin tercih ettiği çözüm ortağı olma vizyonumuzu etik değerlerimizden hiçbir zaman ödün vermeden gerçekleştirmekteyiz. Kuruluşumuzdan bu yana gerek hizmet verdiğimiz müşterilerimizin çalıştıkları pazarlar gerekse sektörel ve global gelişmeler doğrultusunda, operasyonlarımızda pekçok değişiklikler hasıl olmuşsa da şirket değerlerimizi koruyarak göstermiş olduğumuz kararlılık bizi bugünlere getirmiştir. Değer verilen etik standartlar, çalışanlarımıza duyulan saygı, uzun vadeli ve kapsamlı taşıma projelerinde müşterilere verilen taahhütler, gerçekleştiren projeler, kazanılan başarılar, çevreye duyulan hassasiyet, tüm çalışanların görev ve sorumluluk duygusu bizi BATI’ya bağlayan ve şirketimizi ailemiz olarak benimseyip gurur duymamızı sağlayan kriterlerdendir.

Müşteri memnuniyeti ile yüksek kaliteli hizmet standartları bizim için her şeyden önde ve tüm değerlerimizin merkezinde olsa da bu bizim için tek başına uzun vadede kazanmaya yeterli değildir. Bizim işimizde meslek ahlâkı, güven, emniyet, dürüstlük ve itibar en etkili pazarlama aracımızdır.

Müşterilerimizin BATI’yı tercih sebepleri sadece uygun fiyat ve servis kalitesi olmayıp, şirketimizin kendilerine göstermiş olduğu saygı, çözüm ortaklığı, dürüstlük, içtenlik ve samimi bir şekilde sözümüzün arkasında durmasıdır. BATI olarak da müşterilerimizin güvenebileceği bir şirket olmak adına çalışmakta ve bu da bizim başarımızın odak noktasında büyük bir rol oynamaktadır. Firmamızın çalışma hayatı boyunca müşterilerine taahhüdü, yüksek etik standartlarda servis sunmaktır.

BATI’nın ünü ve marka ismi bu bağlamda tüm çalışanlarımız nezlinde; her günümüzde aldığımız kararlar ve uyguladığımız eylemlere dayanmaktadır ki yönetim değerlerimizi ve performansımızı da buna göre ölçmekteyiz. Çünkü biz; zorlu ve sürekli değişen, dinamik bir sektör olan lojistik şirketi emekçileriyiz. Çalışma ortamımızda disiplin, yenilik ve sürdürülebilir kalkında ve ilerleme hedeflerine gönülden bağlı bulunmaktayız.

Doğruluk, dürüstlük, güven ve itibar gibi yüksek normlarımız sayesinde bugün uluslararası lojsitik pazarında kıskanılacak bir ün ile ödüllendirilmekteyiz. Bu güçlü etik itibar; tüm çalışanlarımızın ortak sorumluluğunda ve herbirimizin ayrı ayrı koruyup, sahip çıkacağı ve geliştireceği son derece hayati bir değerdir. Ünümüzün ve bu değerlerimiz, tüm ilişkilerimizdeki sessiz, ancak en güçlü ortağımız olduğunu da çok iyi bilmekteyiz.

Burada sunulan mesleki ve insani değerleri anlayarak ve uygulayarak, her birimiz kendimize ve birbirimize her gün bunu hisseder ve söyleriz; "BATI iyi bir şirkettir çünkü en başta ben de onun bir parçasıyım. Batı sadece bizim çalıştığımız işyeri değil, sevdiğimiz ve sahip çıktığımız ailemizdir”.

Etik Değerler Politikamıza ulaşmak için tıklayınız.